♥ Nervösa nu inför läkaren

Godmorgon bloggen!

Nu sitter man här helt klar, ny duchad och sminkad och redo att åka till läkaren. Både jag och sambon är otroligt nervös för vad som händer idag, men vi får väl se. Jag hoppas det går bra och att vi kommer fram till nåt. Rädslan finns att tänk om det är något fel på oss nu, även om missfalls utredningen inte visa något.

Vi ska vara där 08.30 så detta får bli ett snabbt inlägg, men jag skriver ju mer när vi kommer hem, eller jag rättare sagt. Sambon ska ju till jobb direkt efter. Ska på vägen hem passa på att hämta mitt paket med, blev aldrig av igår.

Nyfikna? Ja det är jag med :) men vi får se vad som finns i det sen.

Jag hoppas ni får en underbar morgon i allafall.

Wish us luck.

Kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ok, men jag ska följa med hur ni går framåt och förhoppningsvis får en lite bebis :)

2010-01-27 @ 08:17:45
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0