♥ Ny vecka och nya utmaningar

Godmorgon bloggisar!

Allt väl med er denna måndags morgon? med mig är det tipp toppen :) jag mår jätte bra av någon andledning. Sambon åkte iväg till jobbet, han börjar 9 och slutar 18 denna vecka, långa dagar.

Nu är det bara 2 dagar kvar till vår utredning om vår barnlöshet och jag börjar bli grymt nervös, men det känns som det är mycket som står på spel. Jag hoppas så att det inte är något fel på oss för vår missfalls utredning visa ju inga fel på oss tack och lov. Vi ska vara där 08.30 på onsdag morgon.

Annars idag ska jag tvätta kl 14.30 tänkte jag, en massa täcken och sådant men innan dess ska jag åka till polisen och hämta mitt nya pass och sen förbi ett visst apotek för att hämta Englas mediciner. Hon ska ju bland annat käka 6 tabletter om dagen :( min gumma, så jag får köpa leverpastej och trycka ner tabletterna i för det brukar oftast funka.

Dricker lite svart kaffe nu ochh ska väl ta min morgon shake om en stund, sen blir det att tvätta håret och sen days innan man ska åka. Jag glömde väga mig idag men det blir väl dubbelt nästa vecka då :)

Hoppas ni får en grym måndag.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Heej, jo.. jag ler typ jämt, haha XD Tack :D

2010-01-25 @ 11:34:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg ! :) ♥

2010-01-25 @ 12:14:00
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0