♥ Svaren från vetrinären

Godmorgon bloggisar!

Allt väl med er? här är det toppen med mig, det är ju nämligen fredag :)
Ska ni göra något kul i helgen? tror nog det blir otroligt lugnt här hemma men det kan ju vara skönt det med ibland.

Är uppe tidigt idag för kl 7 börja jag tvätta, så mina 4:e och sista maskiner är i nu så jag är snart klar, känns ju skönt att ha det gjort. Sambon stack till jobb 07.15 med, stackarn och killkompisen ligger i gästrummet och sover. Ja han sov över i natt med, vi har inte setts sen i sommras så det är ju kul att umgås lite.

Vi var i stan hela dagen igår och jag hitta äntligen en kalender men även lite annat smått och gott som fick följa med mig hem, det på bilderna+ en parfym.

Minns ni när vetrinären tog blodprov på hunden pga all skit hon haft med klåda osv? jag fick svaren igår. Av de 67 olika sakerna som provet testades för så är hon allergisk mot 15-20 stycken :O samt delvis katter som jag har 2 av. Så kl 13 idag ska vi till vetrinären och få veta mer och få veta om vi måste göra oss av med katterna. Vi får väl helt enkelt se. Inte konstigt det kliar som fan på henne ju, synd om min tjeja.

Nu dricker jag kaffe och det är väl snart dags för min shake förmodar jag, dags att beställa hem lite mer sånt känner jag.

Bilderna är klickbara.

  

Kommentarer
Postat av: Neha

Godmogon. Jag mår bra.

Men oj, det var inte få saker att vara allergisk mot

2010-01-22 @ 09:35:13
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Simone

Härlig färg på underkläderna :D

2010-01-22 @ 11:50:49
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0