♥ Tisdagens planer

Godkväll mina kära läsare!

Har ni det bra? själv kom man precis hem för en stund sedan. Jag och sambon var och hämta ut mina cambridge påsar, det var gott att byta smak, var jävligt less på jordgubbssmaken. Det var lite motion det med, ca 1½ km enkel väg så 3 km har vi gått och sen träna jag såklart 25 min på crosstrainern innan idag, så det fick bli dagens motion.

Vräker snön ner hos er med? här snöar det rejält, hunden såg ut som en snöman när vi kom hem igen :P men så gullig så.

Ska ge djuren mat och sen bänka mig framför tvn. Om några timmar får man äntligen lön :P va skönt det känns.








Kommentarer
Postat av: Zobeideh

Kommentar mitt inlägg om att blondiner är mer aggressiva vad tycker du om de? =)

2010-01-18 @ 22:05:53
URL: http://zobeideh.blogg.se/
Postat av: Yoana

ohh! söt blogg:D läget?

2010-01-19 @ 00:22:11
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0