♥ Uppe tidigt :(

Godmorgon!

Önskar verkligen jag kunde fått sova en stund till men hunden ville ut, och efter det kunde jag inte somna om så nu sitter man här i sin ensamhet och dricker morgon kaffet innan man ska ta sin shake.

Nu fundera jag på att leka lite i photoshop för att lära mig lite mer om det. Kanske gör jag en ny header vem vet men jag blev nöjd med den jag har.

Vad händer i helgen för er då? tror nog det blir lugnt här faktiskt, ev får vi besök ikväll av hans föräldrar men det är inget som är riktigt bestämt ännu men jag är rätt säker på att det blir så.

Skulle egentligen ha en vilodag idag från träningen men känner mig sjukt sugen på att träna lite ändå så vi får väl se efter frukosten. Har väl blivit lite beroende av det kankse :-).

Vill dessutom tacka för alla kommentarer jag fått, vad snälla ni är.

Jag får skriva mer sedan, då kommer även en läsarfråga upp.

Kram på er




Kommentarer
Postat av: simone

uhh vad hemskt, har aldrig blivit väckt av hunden, han hålelr sig och snarkar fram till tolv på dagen ^^

2010-01-16 @ 13:37:57
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0