♥ Bilderna som lovat

Hejsan!

Ber om ursäkt för kass uppdatering de senaste dagarna men det är så mycket annat som tar upp min tid just nu, men nu skriver jag ett litet inlägg i allafall och kommer visa bilderna på klädern jag köpte förra veckan.

Jag hoppas er helg har börjat bra? min helg har än så länge varit riktigt mysig. Igår kväll gjorde jag och sambon hemma gjord pizza och tittade på en film på den nya tvn. Filmen hette The Spy next door och var faktiskt riktigt bra och rolig för den delen, kan rekomendera den om ni inte sett den.

Idag ska vi iväg till hans föräldrar och umgås lite med dom tänkte vi. Håller i skrivande stund på att göra oss klara så lägger upp en outfit bild om en stund.

Ska ni göra något kul i helgen?

På fredag ska min vovve på återbesök hos vetrinären med, får hoppas allt ser bra ut då så hon slipper få massa sprutor pga allergin, sprutor man ska ta själv hemma och jag hatar sådant så vet inte om jag skulle palla att göra detta själv på henne.

Som sagt, skriver om en stund.

Kram så länge

Kläderna kommer från Ellos i allafall och är ett par shorts, en buister och ett vanligt linne.


Kommentarer
Postat av: allie

åh vilken fin vit bustier!

2010-06-17 @ 17:35:22
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0