♥ Blir troligen en varm dag

Godmorgon sunshines

Hoppas ni har sovit gott :) det har jag, jag fick äntligen ha fönstret öppet inatt pga värmen, annars brukar sambon stänga det när vi lägger oss för han fryser *s* han är något känsligare än mig tydligen. Jag sover allra bäst med fönstret öppet året om.

För er tröga rikspuckon så kan jag ju säga att intresset för skorna visst var stort men att det var så många som fråga vad budet låg på osv och aldrig kom till skott, därmed bestämde jag ett eget pris och la därför ut dom igen. Men uppenbarligen kan ni inte tänka så långt utan måste kommentera anonymt med och inte våga stå för er åsikt, det är så jävla patetiskt om ni frågar mig. Dessutom kan man inte rå för sin skostorlek men så långt fattar väl inte ni pundhuven heller förmodar jag. Strl 39/40 är helt normalt för tjejer, hellre det än bebisfötter i strl 36/37.

Sitter här och dricker mitt morgon kaffe och funderar på vad jag ska göra av dagen, verkar bli väldigt varmt med så det blir väl att vara ute en del. Ikväll ska jag i allafall iväg och träffa en vän och sen har jag ju min tv kväll på tisdagar med, vad sambon ska göra vet jag dock inte, det lär vi märka.

Igår satt vi i soffan och myste hela kvällen, åt en hallonpaj som jag gjorde med glass till, riktigt gott. Sen drack vi liter cider (från bolaget) och bara prata och myste, sånt som behövs ibland.

Vi har shoppat lite mer till hemmet nu, bla nya sängkläder och sådär men blev ju en del kläder med för min del. Vi hade ett erbjudande om att man skulle handla för 1500 kr och få 500 kr rabatt, vilket vi tog tillfälle i akt att göra, riktigt bra att betala 1000 kr för saker värda 1500 kr :-)

Kommer visa upp dom nya kläderna senare, blev bla en bh för 350 kr, bikini till Alanya, 2 klänningar och en topp.

Men nu ska jag sluta babla på här, men hoppas ni får en bra dag för det ska i allafall jag ha :-P

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0