♥ Bloggar från nya pcn

Godmorgon friends

Har ni sovit gott? jag sov jätte bra, somna dock rätt sent i natt.
Killen väckte mig runt 11 tiden med pussar på kinden, så sött. Han skulle iväg och titta på en flyguppvisning här i Lkpg idag och det var tydligen den största flyguppvisningen någonsin och runt 50 000 människor beräknas komma från hela landet, men jag ville inte dit. Har dessutom ont i halsen så jag känner inte mig så jätte kry.

Bloggar dessutom nu från min nya mini pc :-) första gången eftersom det tog tid innan vi fixa trådlöst på den men nu är jag alltså igång och det verkar funka skit bra.

Igår kväll var vi hos mina svärföräldrar och hade en hel trevlig och mysig film med god mat och fika. Jag hade ju i fredags bakat en paj som vi tog med oss dit. Jag skulle ju göra vaniljhjärtan först men hade inte så många formar så jag kom på iden att göra en paj istället för detta, vaniljpaj :-) var jäkligt god och jag fick många fina kommentarer om den dessutom, den kan jag rekomenderaa ni testar.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sen får jag se om jag går ut något i det fina vädret :-P

Har ni haft en bra helg??

Kram på er


                                  Pajen jag gjorde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0