♥ En ny mini pc på väg hem

Vet ni vad jag gjort precis? eftersom jag fick lite extra pengar av min älskade mamma igår så passa jag på att köpa en liten mini pc. En jätte söt en som är så enkel att ta med sig överallt.
Totalt med frakten gick det på 2869 kr, inte så farligt dyrt ändå.
Eftersom jag beställde den innan 15 så skickas den idag med :-P hur bra är inte det.

För övrigt gör jag inte så mycket, ska väl snart ducha och sådär så man är klar till älsklingen kommer hem. Ska föreslå att vi ska gå ut och äta, får se vad han säger om det *s* men han brukar inte vara svår att övertalla ;-)

Vädret är kanon här idag med, är riktigt skönt ute och fläktar precis lagom. Nu kanske sommaren är på väg på riktigt, hope so.

Jag och älsklingen satt och beställde lite heminredning igår, gardiner, handdukar och lite såna saker. Så vi ska göra sommarfint här snart och ev imorgon ska jag köpa blommor till balkongen och göra fint där med. Är ju helt underbart att sitta där och mysa när det är så varmt och skönt ute, håller ni inte med mig?

Snart helg med, ska ni göra något kul? här blir det nog grillning och mys eftersom sambons syster kommer hem för sommaren :-)

Nu kallar duchen, får skriva mer sen.

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0