♥ En underbar dag

Vilken underbar dag det har varit idag. Tyvärr såg det inte ut att bli bra väder i morse men solen kom fram till slut och vi fick 30 grader varmt, riktigt skönt var det.

Sambon sluta jobb i vanlig tid idag för en gångs skull, annars jobbar han över 2-3 tim/per dag sen några veckor tillbaka. När han kom hem idag så packa vi en picknick korg och tog med oss hunden och satte oss på ett berg i närheten utav där vi bor, där satt vi i 2 timmar och bara njöt av solen, lekte med hunden och bara umgicks.

Snacka om att det var skönt med en duch efteråt, jag tog en kall duch faktiskt, är skönast när man är såhär varm tycker jag, fler som duchar lite kallare på sommaren???

Imorgon ska jag göra en tårta, det är nämligen min del jag ska stå för inför midsommarafton. Alla ska stå för lite istället för svärföräldrarna ska betala allt så jag fick uppgiften att göra tårta eftersom jag är utbildad :) så det ska bli en jordgubbstårta.

Imorgon ska jag städa och tvätta hela dagen tyvärr, men några promenader kommer det såklart med bli.

Snart börjar greys anatomy som jag ska se så jag får kanske skriva sen.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0