♥ Extra pengar är alltid bra

Snart dags att gå och sova, en ny dag imorgon.
Hoppas den blir lika bra som idag och lika fint väder dessutom.

Min kära mamma ringde för en stund sedan och fråga om jag ville ha lite extra pengar och visst vill man det, eller hur?? det sluta med att hon satte in 5000 kr till mig :-) och mina 2 syskon fick lika mycket dom. Världens bästa mamma helt enkelt har vi.

Min syster är allvarligt sjuk, hon har någon bakterier i käkbenet eller vad det var vilket gör att hon har hög feber och halsen svullnar igen så hon har varit på akuten samt att dom måste dra ut alla tänder i nedre käken på henne vilket dom börjar med på fredag. Hoppas hon kryar på sig.

Hoppas ni sover gott, skriver mer imorgon.

Sovgott på er. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0