♥ Middagsmys med älsklingen

Gokväll vänner

Haft en bra dag? det har vi, det har varit otroligt varmt, ca 35 grader. Så här har balkong dörren stått öppen hela dagen men det har gått bra det med.

Fick för mig att jag skulle laga en middag till min stora kärlek tills han kom hem. Stack iväg till affären och handlade en himla massa känns det som.  Det blev potatisgrtäng (som jag gjort själv) och vars en stor köttbit, det var riktigt gott faktiskt.

Nu sitter vi här och kvällsfikar med en kopp kaffe och lite princesstårta. Inte direkt nyttigt men desto godare :-) dessutom fick jag tårtan gratis i affären. Hade ju fått ett nytt ica kort pga mitt gamla jag glömde på tåget i julas och eftersom jag drog det första gången där trodde dom jag var nyinflyttad och då fick jag såna erbjudanden så det tackar man ju inte nej till.

Var även iväg och hämta ett paket tidigare med en massa kläder i. Nu blir det nog inte mer shopping på ett tag känner jag. Har handlat för tusentals kronor de senaste veckorna, inte bra alls.

Nu blir det lite mys här hemma och sen blir det väl att försöka sova.

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll.

Kram på er



Kommentarer
Postat av: hejannw

ha en bra dag imorn :)

2010-06-28 @ 23:24:13
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: herta

mumma med tårta ;) allt bra med dej ?:)

2010-06-28 @ 23:27:01
URL: http://hertassjostrand.blogg.se/
Postat av: ellen

åhh tårta!

2010-07-05 @ 17:23:30
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0