♥ Nu är ännu en helg slut

Godmorgon solstrålar

Har ni det bra? jag tycker alltid måndagarna är så sega, var svårt att komma upp men ville ju gå upp och få ut hunden samtidigt som älsklingen stack till jobbet.

Han kom ju hem igår kväll och blev faktiskt jätte glad över att jag följde med hans pappa och hämta honom, det var inget han vänta sig. Därefter följde vi med hem till hans föräldrar och fika lite och sådär innan vi begav oss hemmåt. Han var tydligen trött så han somna redan kl 21 och sov hela natten :-O och jag la mig innan 00.00, det är INTE likt mig men så skönt ändå att få sova lite.

För övrigt blev jag rätt nöjd med hårfärgen ändå, det försvinner ju ändå rätt snabbt när man tvättar håret. Sambon tyckte i allafall det var riktigt snyggt.

Denna outfiten nedanför hade jag igår, var inte så varmt här så det var precis lagom med kläder.

Nu ska jag dricka kaffe och lägga upp lite auktioner på tradera men jag hoppas ni får en bra dag.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0