♥ Nya datorn kom idag

Wee jag är faktiskt riktigt glad och dessutom väldigt imponerad utan av den enormt snabba leveransen. Jag beställde datorn igår eftermiddag och jag fick den idag :-) Var iväg innan ikväll och hämta den såklart.

Lovis har åkt hem med, men kommer på måndag igen men nästa vecka är det bara min egna hund och Lovis här, ska bli otroligt skönt faktiskt. Dom stora är riktigt jobbiga ibland så man får ett cp ryck på dom alltså.

Ensam hemma ikväll då älsklingen är iväg på fest med jobbet, dessutom åker han till Jönköping imorgon på kurs med jobb och kommer hem på söndag så med andra ord är jag ensam hela helgen.

På posten passa jag även på att hämta ut en klänning jag fick ifrån bubbelroom, den visar jag upp imorgon när den sitter på såklart, man vill ju inte vara som en annan :-D

Gör ni något kul ikväll? själv tänkte jag titta på filmen "Dumpa honom" och fika till det och sådär. Finns ju tyvärr inte så mycket mer att göra ikväll.

Ha en fortsatt bra kväll :-)

Sängen är obäddad då jag vila en stund innan *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0