♥ Resan äntligen betald

Gokväll vänner!

Har ni haft ett par underbara dagar? det har jag och därmed inte bloggat.
Men nu ikväll regnar det, behövs verkligen efter torkan tycker jag så lite grann är det mysigt.

Idag betala vi hela resan till Alanya :-) egentligen skulle bara handpenningen på 2000 vara betald innan den 14:e och resten den 12 Juli men vi betala allt på en gång, lika bra det så nu får gärna veckorna till den 23/8 gå snabbare *s*.

För övrigt åkte Lovis hem idag, hennes ena ägare kom hem efter en mån i Finland idag så han hämta henne tidigare än väntat, men det kan ju vara skönt för mig med. Annars har jag varit iväg och hämtat paketet vi beställde med lite gardiner och sådär i, blev såklart även lite kläder som jag visar imorgon.

Har ni haft en bra dag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

fett nice med en resa väldigt avundsjuk ;)

2010-06-11 @ 21:51:11
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjusig blogg :)

2010-06-12 @ 12:30:33
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0