♥ Sjuka drömmar

Fy fan vilken sjuk dröm jag hade nu på morgonen. Jag drömde att min sambo varit otrogen. Att han inte alls var i Jönköping med jobbet i helgen utan träffa en annan tjej där. Jag kom på honom när han kom hem och det blev såklart världens bråk, massa gråt, skrik och hot. Jag hota att göra mig själv illa osv.

Kort och gott var detta jäkligt oebhagligt speciellt eftersom jag VET att han var där med jobbet, jag har en vän på samma jobb som oxå var med.

Dessutom igår skrev han i ett sms att jag är det bästa han har, han är så glad över att ha mig och att jag inte alls är som många andra, falsk och är någon man egentligen inte är. Utan jag är rak och ärlig mot honom (varför skulle jag inte det liksom), vi är väl ihop då pratar man med varann och är uppriktiga och ärliga mot varann.


Ikväll ska jag och min älskling iväg och gyma lite, vi vill ju vara lite i form tills vi flyger till Alanya ;-) haha han är ju i väldigt bra form men inte jag, men samtidigt skäms jag inte. Jag är jag och har folk problem med det kan jag inte göra något åt det så. Jag tycker det ska finnas lite att ta i och det tycker min sambo med. Han tycker såklart jag är världens sexigaste och är så stolt över mig, samtidigt som jag tycker det är överdrivet men såklart man tycker det om den man är ihop med.

Ska ni göra något kul idag? ikväll ska älsk hjälpa mig att fixa trådlöst på min nya pc så jag kan ligga i sängen eller sitta i köket och blogga :) och att jag kan ha den med till skåne. Kommer ha den med till Turkiet med då vi har tillgång till gratis och trådlöst internet på hotellet.

Nu ska jag fixa lite kaffe och sätta igång med disken.

Ni får ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Emmelist

gick det bra och gymma då?

2010-06-07 @ 22:43:00
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Sanna

fy fan va jobbigt det är när man drömmer sånna hemska och jobbiga drömmar. Jag brukar alltid ha kvar den där känslan i kroppen en hel dag efteråt. Man blir liksom förbannad på sambon fast han inte gjort något, hahah

2010-06-08 @ 14:36:52
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Erika

ibland är det verkligen inte kul att drömma..

2010-06-08 @ 20:52:47
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Hollie

Så hemskt att drömma hemska/sjuka drömmar som är verkliga i drömmen. Hoppas du får en rolig och fin dröm inatt :)

2010-06-09 @ 01:20:51
URL: http://hollies.blogg.se/
Postat av: jejje

Kul läsning,återkommer till dig:))Nu blir det kaffe o disken för mig med/Kramar Jejje

2010-06-09 @ 07:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0