♥ Tisdagar är MIN tv kväll

Har ni några speciella planer till sommaren?

Själv tog inte sambon ut någon semester då han sparar dom veckorna tills vi ska till Thailand i höst istället, kan ju vara bra att använda då eller hur.

Men en helg eller sådär åker vi säkert ner till ullared och göteborg kan jag tänka mig, bukar bli en tur dit varje sommar då vi sover i vår husvagn och sådär, riktigt mysigt. Annars blir det väl en och annan tur till Malmö och kanske örebro för min del och hälsa på familj och vänner.

Sitter här och önskar att älsklingen kunde sluta nu, men det är tyvärr 2½ timmar kvar innan dess, men sen blir det mys ikväll, är ju min tv kväll idag, fler som har sådana kvällar?

18.30-19.00: Vänner
20.00-21.00: Ugly Betty
21.00-21.55: Desperate housewives
21.55-22.55: Cougar Town
23.00-00.10: Sex and the city
00.10-00.35: 2½ män

Ja vad säger man?? Stackars min sambo kankse, haha. Men han blev ihop med mig TROTS detta så detta är något han får respektera, punkt slut. Tisdagar är helt enkelt MIN kväll.

Nu ska jag dricka lite kaffe efter rundan med hundarna, går ut med dom i omgångar. Tar dom 2 stora först och dom 2 mindre efteråt, funkar skit bra. Kan självklart gå ut samtidigt men detta är enklare.

Hoppas ni haft en bra dag..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Ja jag misstänkte det! Men en kollega sa att värmen kommer imorgon igen :)

2010-06-01 @ 17:29:10
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Desperate housewives är så bra.

2010-06-02 @ 17:51:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0