♥ Världens bästa sambo

Godkväll på er

Har ni haft en bra dag? min dag har varit toppen, det har varit 30 grader ute så jag har varit ute större delen av dagen, riktigt skönt faktiskt.

Just nu tvättar jag till kl 22 så får hoppas man hinner med allting men det är ju ändå skönt när det är klart.

När sambon kom hem från jobb tidigare hade han köpt med sig en pizza till mig från pizzerian, utan att jag ens bett om det, jätte gulligt utav honom att han tänkte på mig ju.

I helgen kommer jag vara ensam hemma ännu en gång. Han ska till Södertälje på återträff med dom han gjorde lumpen med, hoppas han får det riktigt kul. Jag själv ska väl färga håret och fixa mina naglar eventuellt och kanske träffa någon kompis, hoppas på fint väder i helgen.

Så just nu packar han eftersom han åker direkt efter jobb imorgon och jag sitter här framför tvn och bloggar och ska snart dricka kaffe innan det är dags för en dejt med tvättstugan igen :-)

Har hittat en massa fint på nelly som jag ska köpa så fort mina presentkort kommit, hade tillräckligt med poäng för att få 1000 kr i presentkort där+ att jag har 200 redan i presentkort, så det blir en del som jag sak köpa till Alanya resan. Snart bara 2 månader kvar, tiden får gärna gå snabbare nu *s*

Har ni några roliga planer för sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0