♥ 8 plus och sol, är våren på g?

God middag mina söta läsare!

Allt bra med er denna underbara dag? här är det verkligen toppen. Det är hela 8 plus ute och solen ligger på för fulla muggar, underbart väder helt enkelt. Tror ni våren är på väg nu? snön börjar äntligen smält bort, vilket är tur för jag vill ha sommar nu.

För övrigt har jag suttit och kollat tågbiljetter till skåneland, planerar att åka ner mellan 20/4-4/5 och hälsa på min älskade familj, som betyder ALLT för mig.

Min mens har fortfarande inte kommit, jag vill ha den NU eller iofs vill jag hellre vara gravid men eftersom testet inte visa något så kan lika gärna skiten komma tycka jag, man blir frusterad när ens annars så regelbudna mens börjar strula med en, typ bara för att jävlas och ge en hopp.

Annars sitter jag med min kaffekopp och försöker komma in på banken, det är skit än :-o hel skumt. Vet inte om det kan bero på anslutningen för vildawebben funkar nu i allafall.

Ska ni vara ute mycket idag? eller ja ni som har såhär fint väder som vi.

Kram

Kommentarer
Postat av: simone

solen är borta här, det är bara grått :(

2010-03-10 @ 10:23:14
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Nej, inte än men det kommer väl?

2010-03-10 @ 12:51:20
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0