♥ Äntligen fredag

Godmorgon sunshines!

Skiner solen hos er med? här är det rena vårvädret även om det är ganska kallt.
Idag ska jag som sagt fixa mina naglar och klippa mig, snacka om att man kommer känna sig som en ny människa efteråt, jag brukar oftast göra det när jag klippt mig eller förändrat något hos mig själv. Kankse blir lite solning med, vi får se helt enkelt.

Imorgon blir det städning på dagen och under kvällen är vi bortbjudna på middag hos ett par vänner, det ska bli riktigt kul att prata en massa skit om allt möjligt och bara umgås.

På söndag ska jag som sagt till norrköping och ja vad tror ni jag ska göra där? Någon som kan gissa. Jag ska INTE träffa en kompis, eller på sätt och vis blir det ju så men ändå inte.

Så helgen kommer fullt upp, fler som har en massa planer för helgen?

Jag har dessutom varit uppe sen 06.15 snacka om en morgonpigg människa :) men det var ju så att jag hade fått tid till tandläkaren idag men INGET klockslag på när jag ska vara där så det var jag tvungen att kolla.

Nu är det dags för kaffe här och så ska jag leta rätt på en passande klädsel för dagen.

Kram till er så länge.




Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Gillar du att bowla? :D

2010-03-05 @ 21:34:19
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: matilda

Hoppas du hade en bra fredag, kram!

2010-03-06 @ 12:59:47
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0