♥ Avundsjuka fetton

Gokväll på er!

Som vanligt får man en massa sjuka kommentarer ifrån fjollor som läser pissies blogg, jag kan inget annat än att skratta åt eländet faktiskt.

Jag är INTE avundsjuk på dom fula skorna hon köpte idag bla, liknar för fan träskor, jösses säger jag bara. Och hörni era blåvalar jag är hellre tjock än än ser ut som ett anorixaoffer som hon gör. Det ska vara att ta i, tar man i henne så tar man tag i benen direkt, blä och usch. Skulle för fan aldrig vilja se ut som hon, hela hon är fejk.

Jag vill hellre ha ett fast förhållande som jag har redan än att bli påsatt av allt och alla som en annan. Betydligt mysigare med dessutom.

Så ni fjollor kan väl dra åt helvete, för allas bästa???????????? please

-------------------------------------------------------------------------------------------

CSI Miami kom inte idag men jag fastna framför lyxfällan och blev helt mållös, jag fattar inte hur man kan sätta sig i såna situationer. Man får helt enkelt rätta sig efter sin plånbok och inte leva över sina tillgångar, så jävla svårt är det faktiskt inte.

Nu ska jag väl snart ut med min hund och sen blir det lite mer tv innan man ska sova bredvid världens bästa kille.

Så jag säger godnatt och sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0