♥ Lördag och man är så jäkla seg

Godmorgon eller något, men för mig är det morgon, har precis vaknat.
Det blev lite sent i natt eller i morse kan man väl säga, gick inte och la mig förrän kl 4 i morse, sen vakna jag halv 9 och gick ut med hunden, sen la jag mig igen och nu är jag vaken och funkar mer normalt än innan :-P.

Har ni fint väder idag? här är strålande solsken som vanligt *L* så det blir nog till att gå ut en sväng sen. Var bortbjuden på fest ikväll men jag orkar nog fan inte gå alltså.

Ska ni göra något trevligt ikväll? tror nog det blir väldigt lugnt för min del. Kanske blir en sväng till svärföräldrarna men vi får väl se vad jag orkar.

Sitter och lyssnar på musik och är jätte trött fortfarande, får inte lägga mig igen. Får ta en duch istället :-P

Nä får avbryta här. vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer, men jag önskar er en trevlig dag.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0