♥ Måndag igen då

God eftermiddag på er!

Allt väl denna måndag eftermiddag? här är det bara bra.
Ber om ursäkt för dåligt bloggande idag, men jag har städat hela hemmet idag, dammsugit,torkat golv, diskat osv osv så jag har inte haft tid att sitta här helt enkelt.

Hade en trevlig dag igår hos våra vänner, det bjöds på världens bästa kolatårta som jag självklart snodde receptet på, så den ska jag baka i helgen.. Gud vad god den var, rena godiset ju.
Kvällen tillbringa vi hos sambons föräldrar och jag kan ju säga att jag inte var så social, vi åt middag där och av någon andledning blev jag övermätt och mådde jätte illa, så runt 20.30 la jag mig för att vila en stund och döm till min förvåning när jag vakna kl 23 hos dom, svärmor hade redan lagt sig och jag fick dåligt samvete. Men jag behövde det, var så illamående och var det tills jag la mig här hemma.

Mensen är idag en vecka sen och det finns inga tecken på att den skulle vara på väg heller.

Hoppas er dag har varit bra, ska ni göra något kul ikväll?

Sambon slutar 16.30 så vi ska nog ut på en långis med vovven och njuta av det fina vädret som vi har idag med. Sen blir det väl mat, lite mys och sedan tv tittande innan det är dags att krypa ner för natten.


Kommentarer
Postat av: simone

långpromenad lät skönt det :D

2010-03-15 @ 16:11:57
URL: http://fattybom.se
Postat av: Lina

:D

2010-03-15 @ 21:26:10
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0