♥ Måndagen den 8 Mars

Godmorgon mina sötnosar!

Hoppas ni har sovit lika gott som mig? hade hela sängen för mig själv i natt med, underbart. Förlåt älskling men ibland så är det faktiskt skönt :-)

Vad gör ni denna underbara måndag morgon? själv kom min hund precis hem då hon sovit borta inatt med eftersom jag befann mig ute i ingenstans igår :) och kom hem runt 22.15 på kvällen. Sitter och dricker mitt kaffe och sambon är på jobbet.

Idag hoppas jag kläderna bubbelroom kommer som jag beställde förra veckan, dessutom har mina leggings från USA kommit och passa utmärkt, hade dessa på mig igår hos Marcus :-) riktigt snyggt faktiskt. Och min väska kom med men tyvärr var den inte lika stor som jag trodde men jäkligt cute ändå.

Hoppas ni får en underbar dag, ska sitta och prata lite med ett par kompisar nu och piggna till lite.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Det låter riiktigt nice med en partykväll hörru :D

2010-03-08 @ 09:24:02
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: alex

Hej hej hur är läget?

Riktigt fin blogg du hade , kommer koma tillbaka!

2010-03-08 @ 13:00:11
URL: http://stockholmshetatse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0