♥ Morgonpigg eller inte :)

Godmorgon Bitch!

Har ni sovit gott? Jag sov så otroligt skönt när hund skrället väcker mig kl 06.30 :-( fy fan vad irriterad jag blev, men eftersom husse börjar 7 idag och skulle till jobb tyckte hon matte kunde gå upp och gå ut på en kissrunda med henne samtidigt :-) men i allafall sen dess har jag varit vaken, pigg? nej inte ett jäkla skit faktiskt men det kommer väl.

Filmen igår var sådär, inte alls som vi vänta oss men då vet man ju det och ser den därför inte igen. Killen höll på att somna under filmen :-P men han var säkert trött med.

Förhoppningsvis kommer mina nya leggings, toppen och väskan från USA denna veckan, får hoppas det i allafall. Ser fram emot att visa er det eftersom jag blev så nöjd.

Det är flera av er läsare som frågat mig mycket om mina missfall, när&hur det hände och i vilka veckor så jag tänkte anordna en frågestund under dagen där ni får ställa allt ni vill så ska jag försöka svara så gott det går. Var inte rädda för att fråga om missfallen. Visst det är känsligt för mig men jag kan inte undvika det för den sakens skull, speciellt inte nu när min nära vän miste sin flicka i vecka 22 :-( väldigt ledsamt att sådant ens får hända.

Som ni ser har jag bloggen kvar trots att helgen är över, detta tack vare alla fina kommentarer jag fick när jag skrev inlägget där jag var mycket upprörd. Folk som gillade min blogg osv, inte har jag mage att ta bort den då :)

Nu ska det blir lite kaffe för min del, men jag hoppas ni får en underbar dag. Här skiner solen.

Kram till er

Kommentarer
Postat av: Emmelistr

du var vaken väldigt tidigt du :P

2010-03-02 @ 10:12:47
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Liten

Du verkar vara en kämpe, keep going on!

2010-03-02 @ 10:49:12
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/
Postat av: Maja :D

fin blogg! och väldigt intressanta inlägg! (:

2010-03-02 @ 11:58:13
URL: http://styli.blogg.se/
Postat av: Carrolized

Sv. Åh okej, måste kolla :)

2010-03-02 @ 20:13:38
URL: http://carrolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0