♥ Tessan gick från halv långt till kort hår

Tänkte att ni läsare skulle få se en före&efter bild på mitt hår och tycka till om vad ni tycker jag passar bäst i.

Själv tycker jag inte det ser ut som samma människa på korten men det är ju det.

Som ni vet antog jag utmaningen i fredags och klippte av mitt halvlånga hår till jätte kort enligt mig. Eftersom jag aldrig i mitt liv har haft så kort hår så blev jag minst sagt väldigt chockad.

Men man ska inte vara rädd för att testa nya saker tycker jag, jag är väldigt spontant av mig och att jag skulle ha såhär kort höll jag fast i, det var först EFTERÅT som jag undra vad jag gett mig in på :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tyckte du passade bättre i det korta :) det framhäver ditt ansikte mer

Fin blogg :)

2010-03-07 @ 10:04:37
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0