Torsdag och veckan är snart över

God middag på er!

Allt väl denna torsdag? här är det lika toppen som det var igår, fick ju dock sova lite längre idag för sambon såg till att hunden inte väckte mig, men hon flåsa mig i örat runt 8 istället :)

Snart är helgen här igen, ska ni göra något kul? själv har jag fullt upp hela helgen. Imorgon ska jag både klippa mig och göra mina naglar :) på lördag är vi bortbjudna till ett par vänner och på söndag ska jag till Norrköping, vad jag ska göra där kommer ni få reda på, på söndag men tills det är det hemligt eftersom jag inte vet om jag får avslöja något för den andra inblandade :) en annan bloggare är det, och med respekt för denna så skriver jag inte mer, men jag tror allt det kommer bli trevligt.

Nu sitter jag och dricker kaffe och lyssnar på Im always here, en grymt bra låt tycker jag, den är så jäkla skön.

Funderar lite på vad jag ska hitta på idag, har ni några ider?

Kram på er



Kommentarer
Postat av: simone

sv: jag mår toppen :D Du med läser jag, underbart väder idag också :D

2010-03-04 @ 13:35:31
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0