♥ Underbara väder

Godmorgon bloggisar!

Hur är allt med er? sovit gott eller?
Med mig är det toppen idag, solen skiner och allt känns allmänt bra helt enkelt.

Ska ni göra något kul idag? själv tänkte jag väl och snygga till mig lite, sen ska vi väl åka vid 14 tiden, ska hämta paket och sådär innan tänkte vi, får se vad det är för spännande i dom :-P

Annars skulle jag behöva städa men det får jag göra i veckan istället, övriga veckan vet jag inte vad ska hända. Sortera räkningar så man vet vilka som ska betalas på fredag när lönen kommer.

Har ni lika fint vädrer som vi idag? Snön är borta på vägarna i stort sett, är väldigt mkt is kvar nu men det smälter väl förhoppningsvis om det fortsätter vara sol och 10 plus som vi har det nu.

Får önska er en underbar dag.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Johanna

ja, visst är det underbart me härligt väder? Jag tänkte nog ta en promenad lite senare :)



Vad ska du göra idag?

2010-03-14 @ 11:27:59
URL: http://hannahsworld.blogg.se/
Postat av: denpositiva

Vilken glad tjej du är! Hoppas det finns flera som dig där ute (speciellt på måndagmorgon).

2010-03-14 @ 18:37:57
URL: http://denpositivabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0