♥ Varning för forever21

Godmiddag bloggreaders!

Allt bra? med mig är det bra, fick ju sova ända till 09.45 idag av min skrutta :) det behövdes kan jag säga för jag är fortfarande enormt trött om dagarna, förstår inte riktigt varför bara.

Det är ganska lugnt här idag, tänkte att jag skulle klä på mig och gå ut en runda med vovven, verkar som de behövs både för henne och mig.

Dessutom vill jag nog varna för www.forever21.com att man inte ska handla där. Jag trodde dom var seriösa och sådär eftersom jag sett många, så som kenza som har handlat där och fått sina saker. Men uppenbarligen skickar dom bara ut till några och några skiter dom i. Så där ska jag då inte handla igen, det kan jag lova. Så seriösa är dom ju uppenbarligen INTE. Menar det tar för väl för fasen inte 2 MÅNADER för att paketet att komma, att man dessutom betala direkt med visa kort gör ju inte saken bättre. Dessutom stod det 10-14 dagar att det skulle ta, jo visst kiss my ass liksom. Inget vettigt svar får man ifrån nötterna heller när man mailar. Mitt trackingnr funkar inte heller så man kan inte spåra paketet, najs.

Så nu har jag fått skriva av mig :-P

Nu ska jag och vovven ut, men skriver kanske mer sen.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: simone

men du fick iallafall dina varor.. eller..?

2010-03-16 @ 20:47:45
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

godmorgon puddingtessan ;D

2010-03-17 @ 10:23:53
URL: http://fattybom.se
Postat av: Andreas Årzén

men gud va hemskt, det där är riktigt dåligt faktiskt!



Önskar dig nu en fortsatt trevlig onsdag och en bra kväll! Love xx

2010-03-17 @ 13:45:07
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0