♥ Veckan börjar med 2 par converse skor

Godmorgon eller något :)

Har ni sovit gott? jag har sovit som en prinsessa inatt, så jag känner mig otroligt utvilad idag.
Nu är det ett faktum att jag är 28 år, känns inte klokt egentligen men det känns helt okej ändå.

Sitter och väntar på posten för att se om paketet från bubbelroom kommer idag, hoppas det.

Ett stort tack till dig Linda Blom som svara så snabbt på mitt mail och för du tipsa om ställen som säljer äkta converse skor. Så nu har jag klickat hem 2 par sådana, ett par svarta och ett par vita än så länge. Kostar ju bara 700 kr/paret så det var inte hela världen.

Men håll med om att dom är grymt sköna att gå i? jag har ju lite problem med mina fötter med så därför tror jag dom skulle vara extra bra för mina fossingar, speciellt om jag ska gå lite längre rundor.

Är några som frågat hur testet gick i fredags och jag kan säga att det visar minus fortfarande och idag är mensen 14 dagar försenad, skulle ju egentligen ha ägglossning nu ju men verkar inte som så. Tycker det är oehört jobbigt när kroppen leker med en.

Ska ni söta göra något kul idag?

Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

Älskar converse, ska köpa ett par vita nu till våren =)

2010-03-22 @ 12:48:56
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: djustd

Önskar dig en trevlig start på veckan!Kram :)

2010-03-22 @ 14:48:47
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0