♥ Minnet är bra men jävligt kort

Fler som har samma "problem"? Mitt minne är bra men kort verkar det som. För 2 veckor sedan kom jag överens med en kvinna vars hund jag passar rätt mkt att jag skulle passa denna hunden idag+hans flickvän några timmar, hehe ja ni läste rätt, dom kallar Vega som andra hunden heter för flickvän till Dickas :)

Så precis när jag var klar med städningen fick jag ett sms där det stod: Nu kommer vi med hundarna, är du redo? :)

Snacka att jag stod som ett frågetecken och trodde dom skämta med mig :) men det var jag som glömt bort att jag lovat att ha dom i några timmar idag eftersom jag inte träffat Vega förr och ska passa dom både en vecka senare i maj månad.

Lägger in en bild på dom, visst är dom söta? Det är den ljusa jag passat jätte mkt. Pitbull/amstaff och den andra är en rottis, en av varje kön.

Så nu är det 3 hundar och 2 kissar här :) samt att vi snart blir 6 personer med, hur fasen ska det gå :)

Nu kommer snart sambon från affären så då ska jag göra en tårta, blir en tårta istället för kladdkaka, men det går väl lika bra.

Haft en bra helg annars då?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka sötnosar :D



Om du har tid och lust får du gärna kolla in mina nya lerberlocker och berätta vad du tycker :)

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!

2010-05-09 @ 20:44:45
URL: http://bjurstroms.blogg.se/
Postat av: MAGDA - S E V E N D A Y S

Söta hundar :')

2010-05-10 @ 12:30:22
URL: http://sevendays.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0