♥ Middag och bio mys

Godkväll!

Allt bra denna lördag kväll? här har det varit fullt upp i stort sett hela dagen. Vi har städat och donat och även fått upp julgardinerna och julstakarna, varit och handlat och jag har även gjort knäck som blev riktigt bra faktiskt.

Kl 21 ska vi på bio och se Paranormal activity 2, ska bli spännande eftersom vi redan sett ettan. Innan dess ska vi gå och äta på en kina restaurang, det blir en riktig myskväll med andra ord.

Annars händer det inte mycket idag i allafall. Imorgon ska vi till Norrköping på fika hos en av mina närmaste vänner annars blir det lugnt även imorgon.

Jag kan inte förstå att det är första advent imorgon, tycker tiden bokstavligen springer iväg.

Har ni några tips på vad man kan ge en snart 12 årig kille i julklapp? Det är ju dags för det. Min bror och hans tjej ska få lite kläder och sådär till kommande bebis. Är ju typ bara 2 veckor kvar till hon beräknas att födas :-) alla är riktigt förväntansfulla kan jag säga i allafall.

Det värsta med julen är julklapparna, det är så svårt att köpa till både vuxna och barn tycker jag. Tycker inte ni också det?

Nu måste jag sluta men hoppas ni får en fortsatt bra kväll.

Kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0