♥ Bild på babykläderna till brorsan

Godmorgon godingar!

Har veckan varit bra såhär långt? Min vecka har varit toppen på alla sätt och vis.

Har varit vaken i 1½ timme redan eftersom jag vakna när Christian åkte till jobbet. Idag är sista dagen denna veckan han jobbar sedan är han långledig eftersom vi åker till Malmö imorgon och ska hälsa på min familj där nere. Vi ska klippa oss på förmiddagen först och sen efteråt åker vi nog.

Bilden nedanför är saker som jag köpt till min bror&hans flickväns kommande bebis som är beräknad den 14/12. Tyckte det var så gulligt så jag var bara tvungen att köpa det.

Dessutom kom min iphone igår så blir att hämta den idag och lite till, har ju beställt lite från bubbelroom och nelly också som kommit.

Håller på att tvättar nu, lova Christian det eftersom han kommer hem så pass sent ikväll så vi hinner inte det då. Tur han har egen tvättmaskin så man kan tvätta när man vill. Ska nog dammsuga och städa av lite mer så man slipper göra det imorgon.

Nu ska jag fortsätta här men skriver kankse senare.

Kram på er




Kommentarer
Postat av: charlotte

Gud vilka söta barnkläder sådana skulle jag vilja ha till mitt barn om jag nu kommer att få några egna barn.

2010-09-29 @ 18:13:21
URL: http://charlottebrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0