♥ Duktiga Tessan :)

Godmiddag!

Har ni haft en bra dag än så länge? Min dag har varit väldigt bra på många sätt. Min killkompis sov ju här i natt för Christian inte var hemma så jag slapp vara ensam. Idag har jag varit riktigt duktig känns det som. Jag har städat massor, dammsugit, tvättat golv, diskat, gjort rent till katterna, slängt en sliten soffa jag inte ville ha kvar.

Nu ska jag dock ta en paus och dricka kaffe och passar då på att blogga lite men sen sätter jag igång igen och ska rensa avloppet i badrummet under badkaret tänkte jag och tvätta handfatet och toaletten.

Christian kommer hem under kvällen och då ska vi sova hemma hos honom i natt tänkte vi men imorgon kväll åker han ut på jobb igen :( och sen kommer han hem på fredag och sen som han sa har vi en underbar helg tillsammans igen.

Det är en härlig känsla att vara nykär. Och igår fick jag så fina sms utav honom att det värme i hela mig.
Såhär skrev han:

Christian: Jag känner att du är helt rätt för mig. Jag kan inte få nog av dig. Älskar dig massor. Puss

Christian: Jag älskar dig lika mycket. Ska snart dra filten över huvudet och drömma om världens underbaraste tjej. Sovgott du med. Puss&Kram

Christian: Sovgott världens underbaraste tjej. Pussar&kramar i mängder. Love you

Han är helt enkelt för underbar tycker jag. Kan inte beskriva med ord hur mycket denna kille betyder för mig.

Fast nu ska jag fortsätta här, kanske skriver senare.

Ha en bra dag. Kram

Kommentarer
Postat av: elvira

Hej, du kommer tycka det låter konstigt men jag ville bara skriva denna kommentar till dig. Jag läser din blogg lite då och då, och tycker den är väldigt kreativ och intressant och har beslutat mig för att lägga till dig på bloglovin, fortsätt blogga som du gör, det är jätte roligt att läsa din blogg! :)

2010-09-08 @ 15:15:58
URL: http://elvirast.blogg.se/
Postat av: emmi

sv; vad tråkigt att du missade det, ska du se det nästa vecka då? =)

2010-09-08 @ 18:41:30
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/
Postat av: emmi

Haha bra idé! Eller ha det som anteckning på mobilen ;)

2010-09-08 @ 19:38:43
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0