♥ Fika med Linda

Godmiddag!

Har hållt på att tvätta och städa nu på förmiddagen så Christian slipper göra det sen efter jobb. Fick precis ett sms av honom där han skrev: Älskar dig,puss. Det gjorde min dag och nu längtar jag efter honom ännu mer.

Jag vill bara förtydliga lite här. Jag och Christian träffades endast som vänner och utav ren slump första gången när vi båda var på samma uteställe. Veckan efter tog vi enbart en fika och det var DÅ känslorna blossa upp och jag meddela mitt ex detta direkt och därmed gjorde vi slut. Så med andra ord träffa jag inte Christian samtidigt som jag var ihop med mitt ex, i allafall inte som merän vänner.

Sitter och väntar på Linda som ska komma och hålla mig sällskap lite och fika med mig. Det var jätte länge sedan vi sågs och nu har hon flyttat ifrån Linköping, men är här uppe på besök nu så då passa vi på.

Lägger in en bild på oss ifrån 2005 när vi var på krogen. Hon i mitten och jag närmast kameran såklart =) och hennes kille eller ja ex kille hamna med på bilden med. Hon är min äldsta och närmaste vän bortsett från Camilla då såklart, min lilla pudding *s*

Folk har frågat hur jag hamna med i vecko revyn och det var såhär att dom sökte tjejer till just det nummret som kommer ut i november. Tjejer som dom intervjua och fotograferade. Det handlar om en kroppsdel man är mest nöjd med och varför. Mer kan jag inte säga eftersom tidiningen inte kommit ut i butiken än.

Nu ska jag ta en duch och göra mig klar. Hoppas ni får en fin dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0