♥ Info om mini-PC som är till salu

Jag har fått väldigt många frågor om datorn som jag skrev om i förra inlägget.

Ett pris som jag tänkt är något mellan 1800-2000 kr. Ny kosta den 2790 kr. För att göra det enklare för er lägger jag in en länk där allt om datorn står som ni behöver veta netonnet

Jag säljer denna eftersom jag fått en ny eftersom jag täckna ett mobilt bredband. Den nya är likadan som den rosa men i annan färg och lite större minne i den men annars är det ingen skillnad.

För övrigt kom vi hem runt 19.40 och har ätit och sådär. Blir strax kaffe och sen bara mys i soffan. Vi kolla ju på ringar idag med och det gick minst sagt bra.

Mitt mobila bredband kom ju idag så det ska jag fixa med imorgon tänkte jag så jag ser att det funkar som det ska.

För övrigt har jag fyndat 2 par jeans idag, det behövs ju alltid. Sen blev det en fika med Kjell i stan. Min mage är fortfarande knas, har haft flera kramper under dagen, så jag ska söka läkare för detta.

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll. Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0