♥ Underbara morgon

Godmorgon!

Inatt fick jag äntligen sova bättre än igår, känns något bättre i magen så får hoppas det förblir så.

Som vanligt var det någon anonym idiot som kom med någon spydig kommentar om att det verkade desperat att kolla ringar redan. Jag kan dock hålla med om att det är tidigt men vem har sagt att det är imorgon vi förlovar oss???? Det ligger flera månader framåt i tiden vid ett speciellt datum, så tar reda på fakta först innan ni kräker ur er en massa.

Sen om man känner att det är RÄTT så vad hindrar en egentligen? Jag kände inte ens såhär med mitt ex som jag var ihop med 8 år. Detta är helt annorlunda. Jag och Christian har i stort sett ALLT gemensamt till skillnad från mig och exet som inte hade något gemensamt efter närmare 9 år ihop, det säger lite eller hur.

Huvudsaken är att vi är LYCKLIGA och det är vi och allt känns jätte bra.

Idag ska jag pyssla lite med mitt mobila bredband och se så det funkar. Kommer även lägga in bilder på jeansen jag köpte igår, dom är riktigt snygga tycker jag. Annars blir det lugnt, vädret är ju inte det bästa. HÖSTEN är här.

Christian stack till jobb vid 5 i morse och jag vakna runt 7 tiden när Lovis kom. Vakna med en helt underbar känsla i kroppen. Jag är verkligen lycklig igen och det känns jätte bra.

Nu ska jag fixa lite kaffe och kolla in nya datorn. Hoppas ni får en underbar dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0