♥ Lite uppdate och bilder

Godmorgon bloggen!

Det var ett tag sedan jag skrev här, men det har varit så otroligt mycket runt omkring nu ett tag. Lägenhetsvisningar, besiktningar av lägenheter, flytta mina saker hit osv osv.

Igår tömde vi vinden hemma hos mig så det är gjort, merän hälften slängdes så det är sjukt vad skit man samlar på sig genom åren tycker jag.
Imorgon ska vi dit och töma resten av lägenheten så den blir helt tom, är nog bara typ 1 last kvar, sen ska man börja städa den tänkte jag, lika bra att vara klar i tid.

Idag skulle egentligen Christian vara ledig men han jobbar ändå. En kollega bröt foten igår på jobbt så Christian jobbar i hans ställe, men kommer förhoppningsvis hem vid 14 eller något sånt.

På bilderna nedan föreställer det mina naglar jag gjorde på nyårsafton baraför vi förlovade oss då. Mina flyttkort som är special beställda från belgien, blev helt nöjd. Har suddat över adressen och postnr samt mitt mobil nr och msn adress. Och linnet egentligen är det klänning men den var så jäkla kort så jag säger linne är köpt från nelly, kostade 499 kr ungefär men är helt klart värt priset, tyvärr slutsåld nu men dom får kanske in fler i lager.

Idag tror jag inte det händer mycket, ska se VBÅ vid 10.20 och därefter åker nog dammsugaren fram en sväng, det behövs.

Hunden mår mycket bättre nu men fick medicineringen förlängd en vecka. Den 1/2 ska kissen steriliseras, hoppas hon blir bättre efter det.

Jag hoppas ni får en fortsatt underbar dag. Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0