♥ Bebis vecka 14+UL bilder

Godmiddag bloggen!

Inatt har jag verkligen inte kunnat sova pga ultraljudet idag, gud vad nervös jag har varit. Men det visa sig att allt såg jätte bra ut på ultraljudet, bebisen hicka och rörde på sig, riktigt härligt att se. Vecka 14 och BF 16 november.

Både jag och sambon är oerhört lättade och glada nu. Nu ser det verkligen ut som en mini bebis. På ena bilden ser det ut som pyret suger på tummen.

Nu ska jag dock ta något att äta, det känns som det skulle behövas. Ville bara uppdatera lite så ni vet att vi lever. Nästa UL är i juni, 4 veckor kvar ca, då är det RUL (rutinultraljud).

Det överstryckna på bilden är mitt person nr, vill inte visa det för alla direkt.

Jag önskar er en fortsatt bra dag för det ska vi ha :) Kram på er


Kommentarer
Postat av: Fia

Ååååå så mysigt!

2011-05-12 @ 15:37:33
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0