Årets glögg nyhet?

Godkväll!

Gud vad skönt att äntligen få sitta ner en stund. Det har varit full rulle sen 12 idag till 17 ungefär. Vi åkte och kollade efter en tjockare filt till Elias och passa på att handla en tjockare mössa till honom med om nu vintern skulle bli lika kall som den varit senaste åren.

Därefter gick vi och stor handla på ica maxi och jösses vad folk, man kunde nästan tro det var lönehelg. Massor med folk var det som skulle fram överallt och inte f*n tar dom hänsyn till vagnen heller utan gick rakt på den och en idiot höll nästan på att ramla rakt ner på Elias, då röt jag ifrån kan jag säga. Fråga vad han hade så jäkla bråttom till att han kunde riskera att skada mitt barn.

På tal om annat hitta vi i allafall glögg ifrån blossa med ÄPPLE smak. Någon som testat den? Vi köpte hem en flaska och ska testa den ikväll. Det låter väldigt gott i allafall och det får vi hoppas det är. Lite annorlunda och jag tycker det är kul att prova nya saker, både inom mat&dryck. Några fler som tycker om att testa nya grejor?

Förra året var en av årets nyhet apelsin som jag faktiskt har två flaskor kvar utav fortfarande.

För övrigt är sambon på väg till max och köper mat och ska hämta ut ett paket med kläder till mig och Elias. Jag gick ju ner 11 kg på 2 veckor efter att plutt kommit så jag har knappt inget som passar längre.

Nu ska jag inte uppta er tid längre och önskar en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0