Familjen bilden i tidningen

Godkväller!

Idag har jag i stort sett inte gjort ett jota här hemma, har sovit medans sonen har sovit vilket har varit riktigt skönt, varit uppe sen 03.30 i morse så sömnen behövdes. Nu väntar jag på att vårt busfrö ska vakna så han kan få lite mat och sen ska vi gå en promenad och handla lite tänkte jag.

Tanken var att jag skulle göra lussebullar och knäck idag men får bli imorgon eller nåt istället. Vi ska ha lite advent mys i helgen bara vår lilla familj.

Vi var och fotografera oss för tidningen för ett tag sedan och idag kom bilden ut på hemsidan. Vi har redan bilden utklippt från en tidning då vi valde att ha med den både i corren och kisa tidningen då sambons föräldrar bor där. Blev helt okej, hann ju inte fixa oss eller klippa oss då det var en impuls grej just den dagen, men hey man ser ju vem som är stjärnan på bilden <3

Har ni förslag på vad man kan äta för middag idag? det står still där uppe på mig just nu.

Sambon är på jobb och jag vet inte när han kommer hem ikväll. Men dagen har varit rätt lugn och skönt faktiskt ;-) haha skönt att slippa honom eller inte men ni förstår kanske hur jag menar.

Ska nog kasta in en maskin tvätt nu, får passa på medans sötisen sover ju.

Jag får önska er en bra kväll, nu måste jag sluta för det spökar i vagnen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0