Fjortisar är bra roliga ibland

Godmorgon bloggen! Sitter här och har nu matat sonen som somna lika snabbt igen. Han var vaken mellan 22-03 inatt för han var övertrött stackarn men till slut somna han. Angående rubriken är det pga en kommentar jag fick om att jag behövde fixa till mig. Mina val är ju att vara mig själv eller fixa till mig så man ser bortgjord och fejkad ut som personen ifråga gör som skrev det till mig. Dock väljer jag nog att vara mig själv. På lördag kommer min mamma upp igen, hon åkte hem ett tag då vi låg på sjukhuset. I måndags var en jobbig dag för hela familjen, min mamma tog beslutet att låta sin vovve somna in endast 3 år gamal. Hon hade epelepsi anfall flera ggr i månaden, sluta äta och börja spy massor så hon led mycket :-( så det var för hennes skull men trots det är det lika jobbigt för det eftersom medicinen inte hjälpte alls. Nu ska jag ta en duch, passar på när den lille sover. Hoppas ni får en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0