Bild på spjälsängen och vagnen

Godmiddag bloggen!

Tyckte det började bli dags för en uppdate igen, imorgon går jag in i vecka 34. Nu är det inte långt kvar, man börjar bli lite nervös. Nästa vecka ska vi på ultraljud igen och se hur den lille växer och sådär.

I helgen hämtade vi hem vår vagn och passa även på att köpa en spjälsäng till vår lille älskling. Vi är super nöjda med våra köp. Vagnen beställde vi ju i vecka 12 så det var LÅNG leveranstid på den, men helt klart värt det och huvudsaken är ju att den kom innan bebis titta ut. Sängen är bara prov bäddad för att se hur det blev, sängkläderna ska givetvis också tvättas då dom är helt nya.

Med andra ord har vår helg varit riktigt mysig faktiskt. Vi passa ju även på att tvätta en massa bebis kläder i lördags och hann även med att träffa Angeliqa och hennes karl samt deras son.

Kan ju säga att min rygg inte gilla att jag höll igång sådär, så nu blir det att ta det lugnt till den lille kommer. Har ju en underbar sambo som gör allt för mig, han brukar massera min rygg varje kväll och det är så skönt.

Var er helg bra?

Snart dags för att ta något att äta igen, frågan är väl vad man är sugen på.

Önskar er en bra dag..



Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det mysigt att förbereda alla saker inför bebisens ankomst.

2011-09-27 @ 12:12:05
URL: http://zidde.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilka snygga köp!

2011-09-28 @ 08:01:36
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

nästan samtidigt då, jag har bf 1a november :)

2011-09-29 @ 20:24:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0