♥ Varit vaken hela natten

Hej sunshines!

Här regnar det verkligen idag, tråkigt men det gör mig ingenting eftersom jag ska tvätta och dona idag innan jag åker imorgon.

Och precis som rubriken lyder så har jag varit vaken hela natten. Satt och prata med kompisen i usa och plötsligt var klockan 06.30 i morse och det var ingen ide att lägga sig och sova, var inte så trött heller konstigt nog och nu sitter jag här och mår fin fint :-) och dricker en kopp kaffe. Första gången jag är uppe en hel natt sådär tror jag. Senaste jag varit vaken till är 5 på morgonen när jag har festat.

Vad ska ni göra i helgen?´vad jag ska göra vet ni ju ;-)

Får se vad som händer i veckan i skåneland. Något blir det ju och om inget annat ska jag umgås med min familj. Dom håller ju på att flytta och sådär då dom har sålt huset.

Nu är det kaffedags här så jag får önska er en bra dag.

Skriver senare. Kram


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Kaanonbra med mig här! hur mår du själv? Några timmar kvar sen är det afterwork :P Ska du göra något mysigt i eftermiddag?

2010-04-23 @ 16:10:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0