♥ Kvällen är slut och bild på kissies nya boobs

Go kväll!

Nu är äntligen alla hjärtans dag slut, haft en bra dag?

Vår dag har varit helt underbar, väldigt mysigt faktiskt. Jag fick dock inget av killen men han kommer ge mig något i veckan, han planerar något till mig med sin bästa vän så vi får se vad det blir.

Någon bad om receptet på pajen jag gjorde om den var god. Jag kan säga att den var UNDERBART god faktiskt, det tyckte gästerna med, blev inget kvar. Eftersom jag såg receptet i en annan blogg så länkar jag dit. Här hittar ni receptet, kan verkligen rekomendera det.

Sambon står i duchen nu och det är väl dags att sova snart tro jag.

Sovgott ni underbara människor.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Hitta en bild på kissies nya boobs i en blogg och undrar lite hur sjutton man kan sätta bröstvårtorna så pass olika som dom är på henne? menar det ser inte snyggt ut överhuvudtaget när det är så, men är hon nöjd så fine. Jag föredrar dock äkta, punkt slut.

Vad föredrar du??


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Tror att någon roat sig i photoshop!!

2010-02-15 @ 00:07:26
URL: http://marielouisenilsson.blogg.se/
Postat av: fifän

haha, fan vad kass du är, har du gjort den där på paint lr XD misslyckad

2010-02-15 @ 00:09:23
Postat av: Anonym

Fast den undre bilden lär bara vara någon som gjort ett dåligt försök att ta bort sensureringen (stavas?)

Så dåligt jobb lär nog ingen läkare göra.

Kram

2010-02-15 @ 09:15:33
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: ELIN

bröstvårtorna är ju ditmålade ser du väl!!

2010-02-15 @ 11:47:19
URL: http://vanillacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0