♥ Svåra problem att sova inatt

Godmorgon lovers :)

Har ni sovit gott? hoppas ni sovit lite för mig med ;) jag hade jätte svårt att sova inatt pga förkylningen. Hade jätte svårt att andas så det var ingen höjdare. Halsen är lite bättre idag än så länge i allafall.

Vill blir frisk NU, alla hatar förmodligen att vara sjuka. Jag trodde ju att jag skulle slippa det men det tror väl alla eller har jag fel?

Cambridgekuren ska ju sluta säljas på internet from den 26/2 alltså om 3 dagar, så igår passa jag på att beställa hem för en månad framåt, så nu totalt har jag kurer för 6 veckor. Riktigt tråkigt att det ska sluta sälja det på nätet och att man måste gå till en konsulent, men detta vill inte jag därför köpte jag på mig igår, lite smart får man allt vara :). Dom jag köper av nu kommer lansera något likvärdigt cambridgekuren efter kl 16 den 26:e så får väl se, men eftersom jag inte ens vet om jag gillar det så köpte jag några lådor med cambridge istället.

Sambon överraska mig med en almondy tårta igår till fikat som han köpte hem efter jobbet. Han visste att jag var godissugen och att banta nu är inte bra för då kan man inte käka halstabletter heller så jag väntar tills jag är bra igen  men visst ser den god ut.

Vad ska ni göra idag då? själv ska jag krya på mig :) så jag ska hålla mig inne så mkt som möjligt idag utom när hunden måste ut.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

oh mums!



Jobbigt när förkylningen tar över sömnen.

2010-02-23 @ 17:41:19
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0