♥ Kvällens sista inlägg

Godkväll på er!

Nu är den där patetiska anonyma fittan i farten igen som inte vågar stå för det hon säger och som tror sig veta allt om mig, men i självaste verket vet hon inte ett skit om mig, är bara avundsjuk idiot. Så lär hon fortsätta såhär gör jag en anmälan för alla hennes kommentarer och I.P adress sparas som sagt, kan ju polisen vilja ha sen. Du fråga hur jag orkar, hur fan orkar du själv? du som ljuger om att du har 2 ungar och man, don't think so.

Men jag tar som sagt inte åt mig, jag och kompisen sitter och garvar åt henne just nu för så patetiskt är det alltså.

Killkompisen missa sista bussen hem så han sover över här i natt, är jätte kul då det var länge sen vi umgicks. Fattar inte att sista bussen slutar gå innan kl 23 på en vardagskväll, tur dom går längre på helgerna.

Nu glor vi på CSI och sen blir dte väl att lägga sig, jag är rätt trött ikväll.

Jag kommer skriva mer imorgon förhoppningsvis, får väl se vad som händer imorgon. Om man ska in och shoppa igen eller hur man gör.

Ha en fortsatt bra kväll.




Kommentarer
Postat av: Malin

det krävs rätt mycket för att polisen ens ska bry sig och lämna ut vem som har ett ip-nummer gör de inte i första taget...

2010-01-20 @ 00:18:54
Postat av: anna

Trevlig blogg du har:)

2010-01-20 @ 02:54:42
URL: http://funnyfarm.se
Postat av: simone

sv: Har du planer på att bli med barn? :) Eller du kanske menade någon gång.. :)

2010-01-20 @ 15:48:52
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0