♥ Varför är folk så jävla fega?

Ja den frågan ställer jag mig väldigt ofta, dagligen faktiskt.

Folk som kommenterar duma och rent av elaka saker i folks bloggar men vågar inte stå för sin åskit. Det är allt annat än moget om ni frågar mig. Förmodligen har dessa inget att tänka med eller är så jävla fega att få skit tillbaka.

Jag fick precis en elak kommentar från en träskpadda i Malmö (ja jag kollar upp din ip) så du ska passa dig jävligt noga, du är inte så anonym som du tror vettu.

Men jag tar som sagt inte åt mig. Idioten som kommentera går tydligen efter utseendet eftersom h*n kalla min sambo ful som h*n aldrig ens träffat, moget eller inte. Men du DAGS ATT DU BLIR VUXEN OCH INSER FAKTA, UTSEENDET ÄR INTE ALLT, SUPRISE. Jag går inte efter utseendet utan på insidan.

Visst jag må vara fet precis som du säger men vad fan har du ditt anorixaoffer med det att göra???? Jag är hellre fet än att se ut som en benrangel. Dessutom är jag inte tjock av fri vilja, suprise där med men så långt kan du väl inte tänka förmodar jag ditt fega kräk.

Och du en sak ska du ha jävligt klart för dig. Jag älskar min sambo för hur han är och vad han har på insidan, inte hur han ser ut. Du är jävligt duktig på att snacka skit om folk du inte känner, men fortsätter du söker jag upp dig när jag är i malmö nästa gång och ja då kan du ju gissa vad som händer.


VÅGA STÅ FÖR DIN ÅSIKT SOM NORMALT FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0