♥ Skrattretande hur avundsjuka folk är

Godmorgon!

Det är faktiskt riktigt skrattretande när folk hotar med en anmälan för vi handla lite saker igår, har i allafall fått ett gott skratt.

Jag är inte ett dugg orolig för jag har INGET att dölja, haha bara så jävla löjligt.

Idioterna ifråga vet ju liksom inte heller hur mycket JAG betala och vad Christian betalade, vi köpte det tillsammans och därmed la inte jag ut så mycket pengar.

Och tänk om vi fick pengar i julklapp eller nåt till nya lägenheten.

Menar vad är folks problem? är ni så jävla avundsjuka så ni måste hota med både det ena och det andra? Det är sjukt, ta och skaffa er ett liv istället för helvete.

Har man pengar och KAN unna sig saker så gör man ju det tycker jag. Man lever bara en gång.

Vi är av den åsikten båda två att man lever bara en gång och ibland får man ta sig råd till saker helt enkelt. OM folk inte en gör det ska ju inte vi klandras för.

Sorry kan inte sluta skratta här :-D

Nu ska vi snart åka iväg och se om vi hittar en klösställning till katterna. Christian åker ju och jobbar ikväll.

Hoppas ni får en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0