♥ Vecka 22+bild

Godmorgon bloggen!

Hur är det med er? Här är det sådär, jag är förkyld och sambon har lunginflamation. Han som skulle börja jobba på måndag efter semestern får vara hemma nästa vecka också, inte oss emot iofs.

I torsdags gick jag in i vecka 22 och fick då se lillkillen en snabbis på förlossningen, allt såg bra ut och sammandragningarna är kroppen som förberedder sig inför en förlossning sen.

I måndags åkte min systerson hem, han hade varit en vecka hos oss. Och vi blev sjuka samma dag så det var tur han åkte hem annars hade det blivit lång tråkigt för honom.

Under den veckan gjorde vi en massa saker, en hel dag i kolmården, speka mini golf i berg, åt glass på smultronstället och besökte flygvapen museumet här i stan så veckan gick riktigt fort ändå, och såklart bada vi nästan dagligen också :-)

Lägger in en bild på magen som jag tog i torsdags, den växer så det knakar nu.

Nu ska jag fixa kaffe till sambon men önskar er en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0